ok, jag erkänner. Ni hade rätt

Alla ni som sa att Avatar är bra och skulle ses på bio...i 3D.
NI hade rätt.
Den var riktigt bra. Och jag hade tårar i ögonen flera gånger. Satt även o spände o rörde otåligt på mig när det va spännande. Det var en film som hade det mesta.
Och att den var lång var ju bara bra. För man lärde ju känna karaktärerna väldigt bra. Och fick nån slags "connection" med dom. Därav mina känsliga stunder :P

Nu kollar jag fotboll...eller P kollar fotboll. Jag sitter här och skriver o kollar annat onödigt,men tidsfördrivande, skit.

Vädret idag har ju vart speciellt.
Regnade när jag kom in till stan. Egentligen inget konstigt. Men att det både har haglat o snöat i Bergsjön är ju lite mer speciellt.

Vi va förresten och åt på Lilla London efter bion. Det var gott. Fortfarande mätt :)

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0