Saken är den...

Tydligen är det mitt "favorit" uttryck. Efter att en person påpekade att jag säger det rätt ofta har jag börjat tänka på när jag säger det.
Vilket är himla ofta. Och antagligen ännu oftare nu när jag försöker att inte säga det.
Varför funkar man så? Blir ju irriterad på mig själv ju.va den här personen tvungen att påpeka detta?!

Så vad har jag haft för mig idag? Något speciellt?
Ja, faktiskt. Va med Big Mac hos barnmorskan. Fick lyssna på bebisens hjärtljud. Bara det är himla coolt. :)
Efter det käkade vi lunch. 

Har även vart och firat en kompis. Käkade tårta och tjötade. Va väldigt trevligt.

Sen stack jag hem till Jenny en stund. Och sen tog jag och Big Mac en minipromenad till OKQ8.

Ja där har ni hela min dag. Kanske inget spännande för er att läsa. Men det är det inte mycket som är på denna bloggen. :P

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0