Tänk vad snabbt man glömmer

Idag har jag suttit och hjälp Moster M´s kompis med lite matte. Tusan vad man glömmer när man inte använder det.
Men tur är la att jag har lätt för matte och att när jag räknat några uppgifter är igång igen.
Fast detta fick mig på att bli sugen på att räkna matte igen. Kanske ska ge mig på matte D ialla fall.
Bara för skoj skull :D

Sitter och väntar på att CC ska höra av sig. Men han sover la lite middag skulle jag kunna tänka mig.
Inte lätt när man blir gammal *blink*
Medan jag väntar ska jag la fixa någon middag kanske. För mat måste ju ha i magen. Annars blir jag väldigt grinig.

Och Big Mac kommer att föda inom en vecka. Helt säkert. Stackarn har förvärkar som bara verkar bli värre.
Så nu håller jag tummarna för att allt kommer att gå bra.

Ja,men då beger jag mig till köket.
Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0