God Morgon!

Så mysigt att vakna med katterna runt omkring sig. Dom ligger ju där o väntar på att jag ska vakna.
Anledningen är ju inte lika kul kanske, MAT. Dom väntar ju bara på att jag ska ge dom frukost.
Fast ibland verkar inte det vara orsaken heller. Ibland vill dom bara gosa.

Har inte kollat ut än. Men det känns inte som att det är direkt fint väder ute. 


Jag har dåligt samvete. Som många av mina kompisar vet är jag kass på att höra av mig.
Men jag känner mig väldigt dum mot en tjej kompis. Det är inte det att jag egentligen glömt av att ringa henne.
Det är bara det att varje gång jag tänkt ringa henne så har jag antingen jobbat, eller så har något kommit i vägen.
Och sen när jag inte har något att göra så har jag lixom glömt det.
Denna tjejen är ju inte speciellt lätt att glömma av egentligen. Man blir glad av att tänka på allt kul och knasigt hon gör. Jag saknar henne faktiskt.
Hoppas bara hon kan förlåta mig för att jag är så kass.

Ja, nu ska jag väl gå upp tänkte jag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0