Jag måste tusan i mig ha pms

Har humörsvängningar så det står härliga till. Men än så länge är det bara jag som känner av dom.
Har inte skällt ut någon stackare än.
Men ena stunden känner jag mig överlycklig. Andra stunden blir jag jätte negativ och känner att inget är som det borde. Sen är jag arg. Ja, istortsett känner jag de flesta känslorna man kan känna, och detta kan jag klara av på bara några minuter. Ibland känner jag mig både arg och glad samtidigt.

Men det kan ju bero på stress med. Skolan har ju inte meddelat vilken tid jag börjar på onsdag. Men det jag måste veta är när jag slutar. Ska ju jobba kvällen. Men det ordnar sig.

Har suttit och räknar matte större delen av dagen. Det har gått rätt bra. Men snurrar ihop det lite med sinus och cosinus. Sen snurrar det till med vilken sida som är vilken med. Men det kommer att ordna sig.

Nu ska jag käka.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0