Matte D...sen har jag bara 5 kurser till att läsa innan jag kan bli vad jag vill

Jag vill ju plugga till receptarie. Vill jobba på apotek när jag blir "stor".
Men för att kunna göra det måste jag läsa MaD,KeA och -B, FyA och -B och sedan även BiA.
Så än är jag inte framme. Lär ju gå fort om jag inte kommer in på Omvårdnadsprogrammet. då jag kan ta dom andra kurserna på helfart och inte brottas med mina andra skolämnen. Men jag hoppas att jag kommer in på omvårdnadsprogrammet så jag har något att falla tillbaka på om min receptarie planer inte blir av.
Man vet aldrig vad framtiden för med sig.
Längtar lite tills jag ska plugga igen. Har saknat det lite.

Fan vad det är tråkigt att tvätta. Men det är ju ett måste. Har ju inte direkt råd att köpa nya kläder bara för att mina andra är smutsiga. Men det hade vart rätt gött det med. Fast mjukisbyxorna hade jag nog behållit även om jag blev rik och slösaktig :)

Så fort maskinen är klar ska jag åka till Pontus och laga mat både till idag och till jobbet imorgon.
Dagens mat blir pannbiff med potatis och bearnaisesås. Riktigt gott.
Morgondagens mat blir kyckling med pasta,och antagligen bearnaise.
Jag älskar bearnaisesås :) Fråga Ulti ;)

Massa Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej kusin vitamin! Kul att du tar tag i studierna. Önskar jag också hade orken att sätta igång med plugg. Tänkte höra om du ska plugga alla ämnen på distans? Mitt råd är att om det finns möjlighet så plugga inte Fysik B på distans, man behöver mycket hjälp och kursen är jättestor. Annars om du har någon kompis som du kan ta hjälp av om du inte förstår. Jag vill inte skrämma upp dig men jag minns att jag tyckte den kursen var jobbig. Lycka till med allt!



Ps. hör av dig om du behöver miniräknaren så kanske vi kan ta en fika i stan någon dag.

2010-08-18 @ 20:21:28
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0