Nä,nu är jag trött på detta

Vädret suger, min tröja drar tydligen åt sig svetten och måste bytas innan jag åker i väg.
Älskling jobbar hela dagen,och kommer vara sket trött ikväll. Jag är trött,trots att jag sovit bra inatt.

För stunden är det bara min älskade Zandra och hennes lille A som får mig på bra humör.
Och tanken på min Älskling då. <3

Var ju på mötet,det gick bra. Och min handledare (eller vad jag ska kalla henne) verkar jätte bra. Lätt att prata med. Förstående och jag känner redan tillit till henne.

Som vanligt är jag efter när det kommer till serier. Men jag började kolla på första säsongen av Heroes igår.
Den verkar bra. Har ju sett lite avsnitt i senare säsonger,så ska bli kul att följa med från början,så man förstår lite mer.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0