Nykär,lycklig och sugen på cocosbollar

Jag älskar att vara nykär. Och jag verkligen älskar när dom känslorna är besvarade.
NU byter jag ut Pontus mot Älskling istället.

Älskling,jag tycker om dig jätte mycket.
Varje dag växer mina känslor för dig. Du växer mer och mer i mina ögon.
Kan inte se mig själv med någon annan än dig.
Du är underbar.


Så,nu till alla läsare jag har :P

I dag ska jag inte göra så jätte mycket. Ska jobba lite senare. Men det är bara några få timmar.
Just nu är jag så upprymd av känslorna jag har.
Men jag är himla sugen på cocosbollar. Och vilken tur att jag gjorde sånna igår kväll då.
Fast först borde jag nog käka frukost. Älsk va ju så gullig och köpte hem lite bröd och pålägg till mig.

Någon som har tips på hur man får större bröst utan att operera sig eller liknande?
Alltså på naturlig väg. Trött på att inte ens pushen hjälper längre :/



Ja ja.                                             Ha en underbar dag!
                                                            Kramar

Kommentarer
Postat av: Marija

Jag letar också efter en lösning, är det värt att beställa krämer eller är det hopplöst.. Usch, om du har några tips eller hittar något sätt får du gärna säga till :)!



svara gärna i min blogg

2010-08-24 @ 18:44:15
URL: http://marijaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0