Onas min räddare i nöden. Min hjälte. Min gud

Kanske inte GUD.Men TACK Onas för att du hjälpte mig att "laga" min bebis.

Amanda. Mobilen gick inte sönder. tydligen behövde jag bara reboota mobilen. Vilket va så enkelt att det kändes pinsamt att inte känna till det. Det är en X10 mini jag har. Den är helt ok. Men igår va jag arg på den.
Nu är jag glad.

Förutom att mobilen gick "sönder" igår så va jag i stan med Laura och hennes döttrar. Vi va på trädgårdsföreningen och kikade runt. Supersnällasilversara var ju där. Så nu ska Lauras ena dotter bli superhjälte så hon kan slå alla dumma. :)
Dom hade en rätt fräck karusell där med. Den va gjord av grenar typ. Och föräldrarna fick gunga så att den skulle snurra runt.


Sen på kvällen kom Pontus hit. Vi satte oss och spelade lite FFIX. Med en paus för lite film. Men när jag väl tänkte stänga av spelet vid 2-3 tiden så hittade jag ingen moogle,så kunde inte save:a. Gick säkert runt i det där Terra i över en timme. Sen dog jag. Så måste gå runt och göra samma saker igen. I någon timme. Tradigt. Men men.

Strax ska jag och Zandra gå på promenad, njuta av den lilla sol som tittar fram just nu.

Någon som la märke till vädret i natt eller. Fan vad det öste ner och det blinkade som på disko.
Mysigt !

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0