Sista Augusti

jaha, imorgon är det ny månad.
Något speciellt med det? Nej,inget alls.
Jo en sak, och det är att Zandra lämnar mig. Åker iväg i över 3 veckor. Kommer sakna henne massor.
Saknade ju henne som fan när jag var borta en vecka. Nu ska vi va ifrån varandra i 3 :/
Får helt enkelt hoppas att jag har så mycket att göra i skolan att jag inte har tid att sakna henne. Samma sak gäller med älskling. Han ska ju jobba som en tok ju.
Den 20 september börjar jag min praktik,som ska vara i 3 månader. Ska bli kul.

nu tänkte jag lämna sängen. Men vad jag ska hitta på det vet jag inte. Fattig som fan. Bara kvar till de återstående räkningarna+ busskort.
Ska faktiskt se om det finns något jag kan sälja på tradera. Har ju en del jackor som jag aldrig använder. Vissa är aldrig använda ens.
Så vem vet, kanske kan jag få ihop några slantar,och samtidigt röja upp lite hemma.

Får inte glömma att maila min lärare angående de där exakta värdena som inte alls funkar för mig. Jäkla skitbok som inte förklarar. Bara pratar om pythagoras sats,och att de exakta värdena ska stå längst bak i boken. Vilket dom gör, men antingen stämmer inte dom eller så stämmer inte facit. För det är något som inte funkar.

Kanske skriver senare.
Men i vilket fall.....
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0