Sova ensam

Inatt är det dax att sova ensam. Känner på mig att det kommer bli jobbigt att somna. 
Men det är skönt att känna att man saknar någon.Gör det ännu roligare att träffa personen sen.
Fick sms av Pontus att han hade svårt att somna. Och att kudden luktade mig.
Så jag är inte ensam. Han verkar sakna mig minst lika mycket.

Efter jobbet träffade jag Zandra och gick en promenad. Kollade lite efter hennes bror som inte gick att få tag på.
Vi hade rätt tur med vädret. Duggade bara lite. Men när vi kom hem till henne igen började det regna en del och åska. Så i detta vädret fick jag gå hem. Fast jag hade ju paraply med mig. Så klarade mig ganska bra.

Imorgon ska jag hem till en kompis och grilla med han och hans familj. Ska bli trevligt.

Nu tänkte jag försöka somna.

God Natt!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0