Svävar på moln

Har träffat en kille ju. Pontus. Och detta har gjort att jag totalt glömt att skriva blogg.
Men det är nog inte många som gråter över detta :)

Den senaste veckan har vart bra. Helgen gick åt till att sakna killen. Men hade kul också.
Va på karaoke på lördagen. Sjöng himla vackert :P

I måndags kom ju då Pontus hem. Och efter att jag slutat jobbet så möttes vi och åkte hem till mig.
Fattar inte hur han får mig att känna. Aldrig vart med om något liknande. Kan bara ligga och kolla på honom i flera timmar. Bara njuta av att ha honom bredvid mig. Och han får mig att känna mig oerhört speciell.
Helt underbart. Ja,underbart förklarar nog känslan han ger mig.
Sen kommer han och lillebror J bra överens med. Vi gick dit i måndags kväll och sjöng singstar och drack lite öl.
Och Lillebror J och Pontus pratade typ hela kvällen.

Nu ska jag strax ta mig till affären måste inhandla så jag kan laga mat till jobbet.

                                                  Ha en underbar dag!
                                                           Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0