Barnvakt

Nu är jag hemma hos min kusin och passar deras barn igen.
Dom är lugna och snälla. Men lite väl tysta för stunden. Kan ju hoppas att dom somnat :)
Dax för lilleman att sova middag. Men han vägrar :)
.... ok, dom va tysta i 15minuter..lyx.
Nu är det leksaker med massa ljud som gäller :)

Ja ja, underbart med barn.

När jag är klar här ska jag möta upp A.D och åka hem till honom.

Igår var jag hos läkaren. Inte så kul. Men det gick bra.
Efteråt träffade jag Tessa, umgicks lite med henne innan jobbet. och även lite efter jobbet.

Ja, får la försöka få lilleman att sluta leka med flygplanet och sätta sig i soffan och mysa med mig.

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0