Dag 12

I min handväska
Där ligger de mesta. Plånbok,extra trosor,almanacka,kvitton mm.

Lägger allt som inte får plats i fickorna i väskan.
Både bra och dåliga saker.
Just nu har jag en rätt stor väska,och dvs mycket onödig skit i den.
Borde skaffa mig en mindre väska där jag bara får plats med det som jag behöver ha med mig.
Men har än inte hittat någon jag tycker om. Och hittar jag någon som är ok så kostar den alldeles för mycket.
Jag använder ju mina väskor tills dom går sönder. Därför vill jag inte lägga tusen lappar på dom.

Tipsa gärna om någon lagom stor väska för en okej peng!

Men i bland kan man hitta lite roligare saker i min väska. Men det är inget jag skriver om i min blogg ;)

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0