Jul ledigt

Tog lite julledigt kan man la säga.
Nu är jag igång igen ialla fall.

Julen har vart bra. Fick presentkort på SF och Vero Moda. Sen fick jag en parfym och trisslotter.
Vann 100kr. Alltid välkommet.

Idag har jag suttit med räkningar. Inge kul alls.
Framför allt inte när man inte fått alla sina pengar än. Så man är tvungen att ringa massa företag för att få flyttat sitt inbetalnings datum. Eller massa och massa, men några.
Sen har jag kommit fram till att min nyårsafton lär bli lugn.
Inte råd med något.
Min födelsedag lär med bli lugn. Om inte folk känner att dom vill vara med och sponsra mig lite.
Blir nog hemma förfest. Dricka,singstar eller nåt. Och kanske middag för de närmsta.
Får se hur det blir. Men det ska firas den 8 januari.

Nu ska jag fjäska med Tess M om att få komma upp och käka lite bullar. Hon bakar nämligen. :)
Men ni får ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: David Andersson

Det är segt, när man inte fått in lönen i tid... räkningarna finns ju kvar oavsätt lönen kommer eller inte... Du får komma över å äta jul mats rester :P Laura och barnen har åkt till finland så jag sitter med all julmat ler Kram David

2010-12-28 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0