Nya uppdateringar :P


Har ju inte skrivit om något nytt de senaste dagarna.
Har inte hänt så jätte mycket. Umgåtts med Shhiva och jobbat. Idag ska jag inte göra så mycket.
Men måste posta mitt brev t F-kassan i alla fall.

Imorgon ska jag jobba lite på dagen. Och sen på kvällen/natten ska jag till Bergakungen.
Ska på Lucia Movie Night. Senast jag var där var ju 08.
Är lite nyfiken på vad det kommer för filmer. Hoppas ju på något som inte allt för kasst.
Ska gå med Älskling. Han hade inte så mycket val, fast han protesterade inte heller så behöver inte känna mig som en bitch.
Sen veta jag att Onas ska dit med med Frittan. Så tänka jag skulle leta upp dom bland allt folk i morgon.

Nu ska jag ta dagens första cigg.
Sen ska jag se vad det ska lagas till middag!

                                                                   Ha en bra dag!
                                                                       Kramar

Ps. Även om jag inte tyckte om någon av de som va finalister i finalen, så måste jag erkänna att Jay i alla fall sjöng bättre än Minnah. Så nu är det bara att vänta och se. Men känslan säger att i februari är det ingen som kommer ihåg dom längre. Då börjar meoldifestivalen igen. Och "nya" stjärnor ska tändas.
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0