Vinter och kyla. Men med värme i mitt hjärta

Jag tycker att vintern varit tillräckligt lång nu. Trött på snön. Men den försvinner nog inte snabbare för att jag vill det.
Men hoppas kan jag ju alltid göra :D

Och nu till värmen i mitt hjärta. Är så glad att jag har så underbara vänner. Ni får mig på bra humör när jag är nere.

Men en sak som är lite jobbig i mitt liv nu är alla tankar. Allt jag fått för mig att jag saknar. Inte hunnit med.
Känslor som dras åt olika håll. 
T ex barn. Jag vill ha en bebis. Men ändå inte. Nu är chansen att få bebis väldigt lite så egentligen behöver jag inte oroa mig. Men vet inte om jag ska må dåligt av det eller glädjas av det.
Sen kärleken. Jag vill ha någon att dela mitt liv med. Men är ändå rädd för att binda mig. Singel livet är behagligt. Men ibland himla tråkigt.

Ylvis hoppas du inte tar illa upp.

Men nu är det snart dax att käka lite innan man ska till jobbet.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0