Nothing compares to you

Anna Bergendahl-Nothing compares 2 U
Himla vacker låt. Och ingen sjunger den lika vackert som mig. Men ni får nöja er med Anna´s version ;)

Hade min katt i knät för en stund sen. Och för er som träffat "Tjockis" så vet ni att han inte är så liten. Han har problem att ligga i knät. Men katten ska ändå ligga där. helst ska han torka av allt hår på mig också.


Sen har vi ett lite kul foto. Kompisens bebis låg och sov i sin vagn. Så kollar jag ner och ser att han lagt handen på ett himla coolt sätt. :)


Vi har alltså inte gjort något :) Riktig HardRockBaby :) Dom ska läras upp tidigt.

Nu ska jag fixa med kycklingen som borde svalnat lite. sen ska jag till Zandra och käka pizza :)

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0