Varför har jag ingen koll?

Missar ju alltid Salem ju :/
Han var ju på Allsång på skansen igår ju. Missade honom när han var på Liseberg med.
Blir galen på mig själv.

Missade ju även Timo Räisänen 2 GÅNGER när han var på Liseberg. Första gången dubbel bokade jag så jag valde bio(det var inte så bra väder just då) och andra gången jobbade jag så att jag fick kolla på honom på tv istället.

Idag skulle  jag ha träffat en jag träffade på Sweden Rock, men det blev inställt. Men ska ju ialla fall träffa Zandra sen.Men hade inte tackat nej till lite sol.

Fick förresten svar från inseminariet(eller vad det heter). Behöver minst 7000 ddk för att göra en insemination.
Så blir det insemination lär det ta några år. 
Och vem vet,jag kanske inte behöver ha en dansk donator. Utan det kanske ordnar sig på annat sätt.

Jo, Ulti tänkte även tillägga att jag inte tappat tron på att hitta en bra kille. Bara det att jag inte vill leva ihop med någon. Jag lever gärna särbo, men vill ha min lägenhet där jag har mina saker. Där jag kan slänga ut vem jag vill. Eller som jag kan ta mig till när jag blivit utslängd. Alltså min egna trygghet.

Nu blir det toaletten,sedan ge katterna mat, en morgon cigg och sedan ta det lugnt en stund till :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0