Alexander Rybak sviker sina fans...rätt stort med

Igår skulle han vart med på Lotta på Liseberg. Men hoppade av efter första genrepet för dagen. Då han blev jätte arg över något och slog sönder sin fiol och stack.
Himla elakt mot sina fans. Att man inte står ut med lite strul när man vet hur mycket folk som kommer att komma för att han kommer. Han behöver växa till sig. Mogna lite. Han var nog inte redo för det kändisskap han fick genom ESC.
Läste att han tydligen fick ett psykbryt för ca 6månader sen pga att aldrig få ha något privat eller bara vara.
Men det är det som hör till. Vinner man ESC så är det ju för att större delen av Europa tycker om en. Då får man räkna med ett hektiskt år. Visst är det synd om honom. Tror han är rätt ensam. Och sedan tror jag att den som sätter mest press på honom är han själv. Jag hade vart glad om han bara kom ut på scenen och hälsade på sina fans. Kan ju även tillägga att jag gärna hade tröstat honom ;P
Läs artikel som styrker fiolraseriet :P http://www.expressen.se/noje/musik/1.2036324/rybak-i-raseriutbrott-slog-sonder-fiolen
Måste bara tillägga en sak som stör mig. Jag är lika gammal som Alexander och anses vara vuxen precis som honom. Men av någon anledning så ska alla sympatisera med honom för att han är så ung. Kan tänka mig att det är lika störande för honom som för mig när folk påpekar att man är så ung,när man nästa stund ses som vuxen.
Men det gör även att han kommer lindrigt undan med sådana här raseriutbrott. Vilket jag ibland tror att han utnyttjar. Vilket jag också hade gjort ;)


Förutom besvikelsen att han hoppat av så hade jag en jätte trevlig måndag. Var på Liseberg med AD hela dagen.
Men vilken jäkla mes jag blivit. En riktig kärring. Satt och tänkte på säkerheten när jag skulle åka..." tänk om nåt går sönder". Ska aldrig mer åka Uppswinget. Där var jag riktigt rädd. Vad fan har hänt med mig?
Jag åker gärna allt fortfarande. Bara att jag är mesigare.

Imorgon ska jag vara barnvakt till mitt blivande gudbarn. Ska bli spännande :)

1 vecka kvar till Turkiet :) Underbart.

Nu ska jag göra ordning mig och gå upp till Zandra.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0