Kvällen gick fort...nu ljudbok o sen sova.

Har jobbat. Kom hem för ca 30min sen. Kvällen gick fort. Va full rulle på jobbet. Rätt skönt när det rullar på..utan stress.

Har kommit fram till att det är himla skönt att lyssna på ljudbok. Har haft svårt för det..precis som jag haft svårt att leva mig in i engelska böcker. Och nu lyssnar jag på Twilight..på engelska :)
Men det är väldigt enkel engelska och hon som läser upp boken är nästan övertydlig.
Fast det gör ju inget.

En mindre rolig grej hände idag. Fick tillbaka mina papper fr f-kassan. Ena pappret var dom inte nöjda med så måste få det påskrivet igen. Och det andra hade jag glömt att skriva på :/
Så får inga pengar därifrån nästa vecka,utan måste stressa iväg till Mölndal och få ett papper fixat,sedan åka tillbaka till Frölunda för att fixa det andra :/ lagom trevligt dagen innan man ska åka. Men fixar jag det inte då så kommer jag inte få några pengar alls,eftersom dom vill ha in papprena senast 6juli och det är då jag kommer hem fr Turkiet.Och jag vill ju få det fixat så snabbt som möjligt.
Så nu blir det att låna lite pengar så man får betalt räkningarna o sedan fixa lite fickpengar till resan.Lagom kul.
men det ordnar sig alltid :)

Sov så gott....eller god morgon!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0