Weeiii

Jag har fått en del färg idag.
Har vart ute större delen av dagen. Först iväg till Sisjön och handlade på ÖB. Promenerade en del mellan ställerna. Och satt i solen på busshållpltasen i ca 20min. Sen promenad fr torget och hem.
När jag kom hem fick jag nåt ryck och dammsög och moppade golven.
Sedan bar det av till stan,hämtade ut biljetterna till Twilight. Jupp det va någon som faktiskt ville gå med mig.
Ska bli så kul att ha en helkväll med Natta. Det var längesedan.
Sen gick jag och Zandra till torget och fixade.
Och resten av kvällen har jag vart hos Zandra. Käkat god mat. Köttbullar med potatis,sås och lingon.

Imorgon tar ju lillebror studenten. Fast inte förän kl.16. Så vad man ska hitta på tills dess det har jag ingen aning om. Typ städa kanske ....yeah sure att jag kommer göra det. Latare människa än mig är svårt att hitta.

Sov gott!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0