En lugn och skön helg

Har haft en lugn helg. I fredags var jag ju hos Onas. Vi kollade på "The Princess and the Frog" och sedan på "A nightmare on Elmstreet"
Johnny Depp typ 25år yngre. Om man bortser fr frisyren så är han minst lika snygg då som nu :)

I lördags hade jag besök av Brunbjörn. Vi hälsade på farmor o farfar och sen bakade vi (jag) bullar som vi tog med ut och satte oss i solen. Inte träffade honom på flera år,så va jätte kul att han kom och hälsade på.

Igår va jag med pappa o bror i Slottskogen. Sen åkte jag med och kollade när bror spelade fotboll. Fast jag satt mest och spelade Nintendo DS :P

Nu ska jag och träffa Laura. Ska bli kul.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0