HBT festival i Göteborg nu då

Igår satte HBT festivalen igång i Göteborg. Trots min läggning så kommer jag inte delta direkt. Eller på söndag ska jag gå i regnbågspromenaden med lite kompisar..eller ialla fall en kompis. Den som vill gå i paraden kan åka in till Gustav Adolfs torg kl.13 på söndag. Samma om ni bara är nyfikna och vill kolla in paraden.


Förutom HBT i helgen så ska jag på 20års fest. Ska bli kul.

Vilket jävla skitväder det var igår då. Visst jag hade la inte den bästa jackan men det regnade igenom jackan så att även min tröja var blöt :/
Men idag,eller just nu, är det ju lite lugnare. Men med min tur börjar det ösa ner när jag ska till jobbet.
Kan jag nästan slå vad om.
Nu ska jag spela lite tv-spel. Och sedan ta en dusch innan jobbet.

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0