Helgen har vart bra

Fredagen blev rätt lugn. Åkte hem till Ulti o kollade film,Beetlejuice, sen spelade han lite Borderlands. Slutade med att klockan blidde väldigt mycket,så jag fick stanna över.


På lördagen blev det lite IKEA,sedan lite borderlands(för ulti) och jag spelade Angry Birds på han iphone :D
Vid 18-tiden stack jag hem för att göra mig fin innan jag skulle möta Emil. Så åkte vi hem till han kompisar på förfest innan vi åkte till Gretas. Hade jätte kul. Men jag valde att avsluta natten vid 2-tiden.

Igår gick jag upp relativt tidigt. Stack iväg till Tynneredsdagen och kikade runt lite. Sen stack jag hem och städade snabbt innan CC kom på besök. Första gången han hälsade på. Gick ganska bra...trots att han är allergisk mot katterna. Han kände av det mer o mer. Men han överlevde :D
När han åkte hem gick jag till en kompis och käkade glass och tjötade. Och sedan hem till far o kollade på hockeyn.
Inte den bästa matchen. Men men.

Nu sitter jag i min säng och börjar bli lite irriterad på mig själv. Borde va ordning gjord och ute på äventyr nu. Inte sitta här som ett fån.
Ska nog ringa o störa min far. Få honom att köra mig till Sisjön :P
Kom aldrig iväg dit förra veckan :P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0