Inget tålamod

Jag har då fan inget tålamod.
Egentligen borde jag inte ge mig på att färga håret själv denna gången. Men då jag inte kan vänta så sitter jag nu här och väntar på att färgningen ska bli klar. Fast kommer va tvungen att färga det minst en gång till för att få önskad färg. Vilket jag hoppas att jag fått tills på torsdag.

Min Malmö resa har blivit flyttad till eventuellt första helgen i juni.
Så helgen blir nog lugn. Hoppas jag :P

På torsdag ska jag tydligen till Parklane. Ska bli kul. Men innan det ska jag träffa Onas en stund.
Fredag blev helt plötsligt händelselös. Kanske kan få Emil att gå med på en Disney kväll.
Hade vart trevligt.
Eller om någon har ett annat förslag?

Bild kommer upp när jag känner mig redo att visa upp frillen..eller snarare färgen. För frisyren är grym.
Blev en pottfrill denna gången med. Fast lite tydligare nu då.

Men men...nu ska jag vänta lite till o sedan tvätta ur färgen.. :S

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0