Sista Maj :)

Imorgon är det juni :)
Så nu har jag bestämt att det är sista dagen fram till hösten som det få lov att blåsa kallt. Imorgon ska det vara vindstilla eller varma vindar. 
Jag vill ju kunna åka ner till stranden under juni. Så sommaren får allt se till att sätta fart nu.

Skulle inte tacka nej till en sista minuten resa just nu heller. Så om det är någon som har lite slantar över och är sugen på lite semester med mig så är det bara att höra av sig.

Skickade efter lite kläder igår fr H&M.
Märkte att jag kollade på mycket svarta kläder. Inte likt mig.
Men det blev ändå lite blandat med kläder tillslut.



Nu ska jag ta det lugnt. Se om Zandra vill ses. Och idag tänkte jag laga mat. Inte ätit hemma lagat på typ en vecka nu :/ Inte lagat själv på jätte länge :/
Däremot vet jag inte vad jag ska laga för mat. Några tips? Ska va enkelt och inte alltför dyrt.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Fannie

Snygga klädeer :D

Bra stil (Y)

Kraam

2010-05-31 @ 19:01:41
URL: http://ffaanniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0