Men annars kan jag inte klaga

Bortsett fr min förkylning..så kan jag inte klaga.

Dagen bjuder på massa trevligheter. 
Snart kommer Amelie på besök. Har inte träffat henne sen jag var i Norge och hälsade på.
Så ska bli himla trevligt. Tänkte köra en snabbstädning,så jag inte behöver skämmas så mycket.

Efter det ska jag till stan,möta upp samma kompis som igår en snabbis. Och sedan ska jag klippa mig :)
Ska se till att det blir något riktigt coolt denna gången. Sist va det inte många som märkte att jag hade klippt mig.
Eftersom vi behöll mycket av längden. Denna gången vill jag ha något exklusivt. Ska lägga upp bild när jag är klippt o nyfärgad. Vad det nu blir för färg.
Vad tycker ni jag ska välja denna gången?

Vädret ä ju gött idag med. Mina katter jagar småkryp på balkongen.
Behöver inte oroa mig för att spindlar mm kommer in i lägenheten. Rätt gött :)

Men nu måste jag då få lite ordning innan hon kommer. 
Ha en underbar dag så länge!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna A

Jösses vad här bloggas, jätte kul att läsa. Tycker du passar bäst i svart eller någon brun färg. Väntar med spänning på bild:)

2010-05-18 @ 12:33:21
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0