Och solen kom fram

Blev ju tillslut soligt igen. och fan va varmt det vart idag. Tog ju på mig t o m jacka..för att jag trodde det va kallt. Men nope det va det ju inte.
Jag och Zandra tog en rätt lång promenad. Hur gött som helst. Först till torget/apoteket och sedan bort till Grevegårdskyrkan och så gick vi lite till innan lill pysen blev varm och hungrig.
Sen satte vi oss en stund på henne balkong. Men efter sisådär 10-15min blev det för varmt. Så vi valde att sätta oss o kolla tv istället. Visst man ska inte klaga. För varmare lär det bli.

Nu ska jag ut och sätta mig på gården med pappa och alla andra som hänger där. 
om jag inte får färg idag så är det något som är fel.

Ni får ha en fortsatt bra dag!
Kramar
(ps. har fått massa jobbiga förkylningsblåsor i munnen. Tror jag att det är. Annars är det la en allergigrej. Åt en glass igår som jag inte tror att jag tålde. Stack i munnen av den. Inte bra. ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0