Prinsessor/Kungar,Kaniner och Schlager

I fredags var jag ute med Emil, Wictor och Emma. Vi var på Parklane.Tema : Royal.
Så köpte en tiara till mig och en kungakrona till Emil. Vi var väldigt fina. :)

Igår så var jag på Liseberg med familjen. Det var himla kul. Förutom när vi skulle handla mat.
Ingen ordning alls på matställena. Vi stod i kön till BK i 20min innan vi gick vidare,och under dessa 20minuterna så hann 4 personer få mat. Hamnade tills slut vid 'Äteriet' där det blev kycklingkebab. Tog ju väldigt lång tid där med. Men efter 20-30min hade vi iaf kommit fram till kassan. 
Det jag inte förstår är varför dom inte har ett system så att folk får sin mat så snabbt som möjligt. Alla vinner på det egentligen. Men men...får la se hur högsäsongen ser ut sen. Får la ta med mig matsäck.
På kvällen åkte jag till Annette´s mamma. Vi käkade god mat och kollade på Eurovision Song Contest.
Va en del bra låtar faktiskt. Om man tänker Schlager. Och jag måste nog säga att rätt låt vann. Fast det inte var mitt första hands val.
Sen gillade jag Moldavien, Serbien, Danmark, Turkiet , Rumänien.
Det fanns en del låtar som var medryckande t ex Grekland och Frankrike.
Men personligen(om man inte tänker sclager) så tyckte jag nog bäst om Ukraina´s bidrag.

Idag har jag träffat mina kusiner och ett av mina kusinbarn.
Nu väntar jag på att min lillebror ska komma hem fr jobbet så vi kan gå o käka mat :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0