Trött

Va hemma hos Laura hela dagen igår. Hade jätte trevligt. Fick både lunch och middag. Mycket gott :)
Laura´s dotter är så söt. Busade en del med henne. Och så spelade jag och Laura först Buzz (PS3) och sedan Mario party (Wii). Mario gick la sådär,inte så van vid att spela Wii. Men det var kul ialla fall :)
Efter att jag hade vart där åkte jag hem till CS och kollade på film och sedan sov över. Men dom håller på och bygger utanför. Så blev väckt av det. Fast innan blev jag faktiskt väckt av nån jäkla fågel och så regnet.
Och så började CS att snarka. Så det höll mig vaken. Somna om lite halvt,sådär så man inte vet om man somnat om eller inte. Fast att tiden ändå hoppat fram nån timme.

Nu har jag precis kommit hem. Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Funderar på att slappa lite,kanske sova. Och sedan baka kaka och ta med mig till Zandra.
Ikväll kommer Y hit. Eftersom hon går på sån där soppdiet, så ska vi käka soppa.
Även om jag kan äta annat även när hon är med. Så känns det lite mer som att vi äter ihop om det ser likadant ut på tallrikarna.

Ni får ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0