Voltaren hjälper mot ALLT!

(Fast jag tog en 50mg:are. 25 kommer man inte långt med.)

Voltaren är mirakel pillret numero uno.
För några år sen fick jag det utskrivet mot min ryggvärk. Använde den då även mot migrän och baksmälla.
Fick en sådan idag. Tandvärken och den där jobbiga muskelvärken(som man får när man är förkyld) släppte.
Och har inte kommit tillbaka än. Så nu är det bara en snoriga näsa som ska lindras också.

Anna: Jo,jag har med fått höra att det kan bero på att det kommer smuts i "såret".
Så gnuggade lite extra i morse. Iofs med vanliga borsten.

Förutom detta har jag mött en kompis en snabb minut för att hämta ett Nintendo DS som min käre lillebror skulle köpa. Så har suttit och spelat ihop med min bror idag. Vi har spelat Mario,Zelda och Star Wars. Riktigt kul faktiskt.

Nu ska jag lägga mig och kolla serie. Är ju klar med Castle..för längesedan. Och har precis kollat klart på första säsongen av Doctor Who. Men har typ 1 säsong av Torchwood kvar,så tänkte kolla lite på den nu.
Och när jag är klar med dessa serierna så tänkte jag ge mig på Heroes och The Mentalist..som jag ligger jäkla efter med.Någon mer serie man borde följa?

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0