Börjar det bli mörkt igen

Va ju sol ett tag iaf.nu är jag påväg mot jobbet. Ska bli kul att se vad som händer idag. :-) har precis träffat Natta. Va jätte kul att träffa henne. Händer ju inte så ofta. Sen har jag vart på af idag. Kändes skönt att ha fått det gjort. Nu är det bara att vänta på att dom ska höra av sig. Igår satt jag och spelade Fabel 3 hela dagen. Tänkte vart ond,men klarade inte av att göra en enda ond handling. Så får helt enkelt vara god. Sen på kvällen kollade jag och älskling på film. Först The Other guys,vilken vi stängde av efter typ 20min. Och sedan på Jeff Dunham,han är rätt rolig men ibland blir det lite för tjötigt. Nu är jag strax framme på jobbet. Efter jobbet ska jag åka t Laura och umgås lite. Ha en bra kväll. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0