Fredag

Nu på dagen ska jag ta det lugnt. Sedan vid 17-tiden ska jag möta Pete och så ska vi käka middag och åka in och bowla är det tänkt.

Vet inte om det är årstiden,den "inbygda" förkylningen eller något annat som är orsak till att jag är så trött. Men trött är jag ialla fall. Och jag gillar det inte alls. Helt orkeslös är jag.
Sover dåligt gör jag med. Igår somnade jag en bra tid. Men är lättväckt är jag. Och drömmer gör jag med. Massor. Är la stress av något slag.

Ska försöka hitta en praktikplats med, så att jag har något att göra på dagarna.
Men praktikplatsen måste vara flexibel så att  jag kan jobba på mitt vanliga ställe plus kunna ta extra som ledsagare när det behövs. Men borde inte vara några problem.

Sen ska det tydligen ha vält en ledning inne i stan så att spårvagnarna är kaos nu.
Stackars Älskling som ska ta sig in till jobbet. Håller tummarna för honom att han kommer in rätt snabbt ändå.

Läste nyss att det var en urspårning vid Drottningtorget som orsakade kaoset imorse. och som vanligt tar det en hel dag att få ordning på det igen. Spårvagnen hade tagit med sig ledningen i urspårningen.

Ja ja, nu ska jag gnola lite på vart jag ska kolla efter praktikplats någonstans :)
Kanske ska testa på någon spelaffär. Är ju ändå ett intresse jag har. Får jag se om det är så kul som jag hoppas att det är att jobba med det.

                                                        Ha en bra dag!
                                                            Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0