lite besviken

Göteborg kallar sig julstaden. Men vad gör Göteborg mer juligt än andra städer? Är det alla ljusdekorationer som skattebetalarna betalar. Dessa pengarna kunde gått till bättre saker. T ex där dom drar ner,dvs skola och omsorg. Hade det inte vart mer jul om Göteborg detta året hade sagt. 'I år har vi valt att inte juldekorera stan. Istället ska vi lägga dessa pengarna på skolorna'. Barnen kanske kunde få köttfärssås med köttfärs i,eller om man la det i vården så kanske det kunde vara tillräckligt med personal under jul och nyår då det oftast är kaos. Jag skulle klara mig utan denna extra belysning mm. Nu har jag fått klaga av mig lite. Hoppas ni haft en bra dag. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0