Måndag

Ska ta mig till biblioteket strax och kopiera lite papper.

Sen ska jag laga lite mat att ha på jobbet.

Har inte gjort så mycket i helgen. Va och bowla med Pete och lite folk han känner.
Annars har jag vart med Älskling.


Gjorde en bra affär i lördags. Skulle hämta ut en gratis låda kattsand(6kg). Men gick först in på en annan djuraffär där dom hade erebjudande på samma kattsand. Så köpte det. Betalade 79kr för kattsand+1,6kgtorrfoder och smakproiv på kladdmat.Bara kattsanden kostar 119kr i vanliga fall o kattmaten skulle gått på ca 200-300kr i affären. Plus att jag fick gratis kattsand i den andra djuraffären. Tycker jag va himla bra. Så 12kg kattsand och 1,6kg torrfoder för 79kr.

Ja ja, det är la den enda bra affären jag gjort detta året :P

Men nu ska jag röra mig.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0