Aldrig i tid

Fattar inte. Varje kväll när jag ska hem fr jobbet så är bussen sen. Bussen som ska bli min buss,alltså den som kommer fr stan,kommer den tiden den borde vara påväg in mot stan igen.sen kommer bussen åkande i snigel fart med. Hade haft förståelse om det va halt ute,men det verkar bara va överförsiktiga chaufförer. Har som tur är rätt lång väntetid mellan mina bussar.men i denna takten lär jag väl missa min buss hem. Nu skulle vi nästan ha varit framme.men har inte ens kommit halvvägs. Ja ja,nu har jag fått klaga av mig lite. Förutom detta så har dagen varit bra. Innan jobbet åkte jag in till stan med älskling och hans mamma. Älskling skulle köpa jacka. Han fick tag på en jätte snygg till slut. Tror nästan han är värre än mig när det kommer till att gå i affärer. ;-) Inatt blir det att sova ensam. Älskling ville vara själv,han har huvudvärk och då sover han bättre utan mig som ligger och trycker in honom i väggen. Tillbaka till bussresan. Jag blir galen snart. Borde vara framme nu typ.men har ca 5min kvar av vägen.eller med denna farten 8min.bara jag hinner med min buss.vill inte behöva vänta i 30min för att jag missar den precis. Vädret är inte så skönt. Blåser jujätte mycket. Går ju igenom kläderna. Sov gott. Kramar

Kommentarer
Postat av: Annie

Vissa bussar alltså xD Fast som tur är slipper jag det nu för tiden eftersom jag bor på landet och kör bara bil.. :P Men när man bodde i stan, då säger jag bara suck bussar :P

2010-10-05 @ 08:18:51
URL: http://anniemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0