Bara en liten stund kvar

Om ca 2 timmar ska jag åka in till stan för att träffa Pontus och förhoppningsvis komma fram till något bra.
Jag är otroligt kär i den här killen. Och vill att vi ska fixa detta. 
Men det är det som är mitt stora problem. Att jag är kär.

Ska berätta lite smått om hur detta förhållande har vart. 
I början lyckades han skrämma mig lite då han nästan sa att han han älskade mig. Men detta gjorde även att jag öppnade mer. Vågade visa hur kär jag var/är. Misstag nr.1.(min egna åsikt)
Men varför ska man inte visa sina känslor egentligen? Klarar han inte av dom så är han ju inte rätt person.
Många säger att jag har bråttom. Delvis sant.
Jag anser att man lika väl kan bli ihop efter en månad än att dejta i 6månader och sedan fastna just där.
Går det åt helvete så gör det det även om man är tillsammans.

Man brukar säga att alla är värda en andra chans.
Så med detta vill jag säga att tycker att Pontus är värd även en tredje chans.
Man kan väl säga tredje gången gillt. 
Tillbaka till min "snabbhet". Men förutom det så tycker jag inte att jag har bråttom.
Jag, precis som nästan alla andra tjejer, fantiserar om framtiden med den personen man dejtar eller är ihop med. Men hur ska man annars veta om personen är rätt?
Men det är inte så att jag har bråttom att komma dit. Vill bara känna att det är en person jag kan se en framtid med. Annars är det ju onödigt.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0