Genast mycket gladare

Känns skönt att lite saker har blivit utredda. Ialla fall till viss del.
Men det känns skönt i alla fall.
Har haft en klump i magen hela veckan. Nu är den åtminstone mindre.
Älskar dig gumman!

Imorgon ska man på dop/bröllop. Skulle vart tärna,men kyrkan är så liten att det inte finns plats för mer än en åt gången i altargången (konstig mening,men så blir det ibland).
Men jag ska fortfarande vara fadder. Något jag är väldigt stolt över. 
Längtar tills i morgon.

Ett problem inför imorgon är hur jag ska göra med håret, men jag hittar på något.
Skulle behöva klippa mig,men har bestämt mig för att vänta tills efter bröllopet. 
Brukar ju bli något extremt, och tänkte vara nedtonad till bröllopet.

Strax åker jag till Älskling igen.Vart där hela dagen och kollat på Doctor Who.
Men tänkte åka in mot stan vid 10-tiden imorgon och köpa en till dop-present.
Sen är det bara att åka hem och göra sig fin,kan behövas nån timme extra eller så.(i fall håret blir fel)

Ni får sova gott.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0