Idag ska jag på namngivningscermoni

Om en stund ska jag gå på namngivningscermoni. Ska bli kul och annorlunda. Då jag endast vart på kyrkliga dop innan.
Ska bli kul och se om jag lyckas ta mig dit utan problem med. Då jag måste byta tåg på vägen.
T-bane centralen är ju rätt stor. Men ska nog ta mig fram :)

Men först ska jag till systemet för att köpa dricka tills ikväll.
Ska lyckas ta mig dit också. Men det är ialla fall gå avstånd.

Men först måste jag ta mig en dusch.
Känner mig smått äcklig just nu faktiskt.

Sen saknar jag Älskling...massor.

                                                  Hoppas ni får en bra dag!
                                                              Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0