Love got more hooks than a fish-line...belive it hurts



En av de bästa låtarna som gjorts.
Med en text som känns helt rätt. Jag vet att jag tjatat om denna tidigare. Men det skiter jag i,den är bra :)
Den säger som det är. Alla har sina problem, men att man aldrig ska ge upp.

If a bird can sing with a broken wing
You'll learn to bend when the wind blows
The leaves may fall, but the trees stay tall
This is a bump in the road
Don't give up, you will make it
Don't give up, you will make it
Samtidigt som låten är lite sorgsen och jag just nu är superglad,så har den ändå en stärkande text.
Shit vad jag är insyltad på den här texten.
Men så är det ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0