Pizza

Sitter just nu och väntar på pizzan. Ska bli mycket gott. Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Hade huvudvärk halva dagen. Sen stack jag hem till Zandra. Så här sitter jag nu. :-) igår va ju jag och älskling på bio. Vi såg Inception i VIPn. Den var jätte bra. Hände något hela tiden. Men man måste verkligen hänga med. Annars förstår man den inte. Och Leonardo DiCaprio var jätte bra i den rollen han hade. Sen gillar jag Ellen Paige med. ...... Så nu har jag hunnit äta tom. Det tar gott. Men hade beställt vitlök och starksås vid sidan av.men fick bara vitlöksås,och dubbelt med det. Men men,ofta som det är något fel. Denna gången fick vi iaf rätt pizzor. När mamma va på besök så fick vi en pizza som inte stämde alls. Ha en bra kväll allihopa. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0