Skulle inte tryckt skicka där.skulle skri...

Skulle inte tryckt skicka där.skulle skriva lite mer skit tänkte jag.batteriet på mobilen är skit kasst.nästan slut redan.och har inte spelat alls mycket på den. Hade vart rätt bra om man kunde köpa ett extra batteri till mob som man kan ha med sig. Det går ju iofs.men mitt problem är att dom valt att bygga in batteriet i telefonen. Så kan inte göra så mycket. Men då får dom gärna bygga in ett bra batteri. X10 mini är en ok telefon. Men batteriet är skit. Och telefonen har en tendens att bli slö ibland. Men det som stör mig med att batteriet är så dåligt är att tanken med en androidtelefonen liksom försvinner. Sätter jag igång internet så suger det upp batteriet på väldigt kort tid. Och jag kan inte koppla upp mig på nätet mer än 3gånger innan jag måste starta om mobilen för att kunna surfa igen. Låter som en skit telefon och jämfört med många andra så är den det med. Men den e charmig. :-) Nu ska jag fortsätta ha tråkigt.bara 1tim50min kvar tills jag är framme. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0