Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Nu tror ni med säkerhet att det har med något negativt att göra.
Även om jag känner mycket negativ energi i mitt liv just nu så är det inte detta som jag tänker på.
Utan jag tänker på det absolut mest positiva jag har i mitt liv.
Ja, precis. Min älskade Gibson.

Igår åkte han till Norge med jobbet för att åka skidor.
Under de 6 första timmarna på bilfärden dit så fick jag kanske 4 sms och han ringde mig 3 ggr varav 2 som jag missade. Imorse,vid kl.9, ringer han mig igen. Bara för att säga att han saknar mig.
Strax innan kl.11 ringer han igen för att prata lite innan han ska ut i backen och åka. Han räknar tydligen med att han ska skada sig. Och han ville även informera mig om hur mycket han saknar mig och att han älskar mig.

Det är alltså detta jag undrar över. Vad har jag gjort för att förtjäna denna kärleken, denna underbara person?
Jag saknar honom också, otroligt mycket. Vilket jag redan började göra när jag lämnade bilen igår och visste att vi inte kommer att ses förens på söndag.
Men det är som sagt nyttigt att vara ifrån varandra också. Men det ska bli sååå underbart att träffa honom igen på söndag.

Jag har fortsatt i köket idag. Så nu har jag spacklat. Imorgon ska jag slipa tänkte ja. Men så tänkte jag i onsdags med. Men denna gången SKA jag. Vill att det ska vara klart på söndag.

Ha en bra dag!
Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0