God morgon!

Nu har man en helg att se fram emot.
Men innan helgen kan börja måste jag städa och tvätta.
Blir en del tvätt när man först va borta på semster en vecka och sedan inte haft tid att tvätta på ytterligare en vecka.

Men ikväll ska jag ut med Ylvelen. Ska bli kul. Vi har inte träffats på ca 3månader kanske. En lång tid det.
Och imorgon fyller min kära mormor år, så ska till henne och gratta henne. Och efter det ska jag på kräftskiva.
Men måste nog säga att det bästa inträffar på söndag.
Då ska jag passa mitt kära gudbarn. <3
Charmtrollet nr 1.

Nu tänkte jag att jag ska kolla om det finns en tvätt tid, så jag kan tvätta lite underkläder.
Sen ska jag nog ta tag lite i köket.
Och sedan tänkte jag att jag ska köpa present till mormor.
Vad köper man till en mormor, som redan kan köpa allt hon vill ha och behöver?
Tror hon fyller 68år.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0