Idag händer det

Idag ska jag göra något jag har längtat efter väldig länge. Kommer att skriva om det mer när det är klart.
Och jag hoppas att min kärlek kommer att tycka om det lika mycket som jag.

Förutom det så ska jag jobba lite. Idag ska vi ut och kolla lite möbler.
Ska bli trevligt.

Längtar tills imorgon med. Då ska jag träffa Tiny. Vilket va ett tag sedan. Ska åka och se hur hon bor. Va la nåt halvår, om inte mer, sedan hon flyttade. Så ska bli kul.

Tänka sig att jag höll mig vaken till kl.00 igår.
Läste ut Flyga Drake. Så ikväll hoppas jag att jag hinner kolla på filmen.
Beställde även hem hans andra bok, Tusen strålande solar. 
Så den ska börja läsas så fort den dimper ner i lådan.

Någon som har nåt annat boktips?
Älskar verklighetsbaserade böcker,fantasy och annat som är spännande. Men gillar inte sliskiga kärleksromaner a`la harquin(eller vad dom heter). Alltså inget tantsnusk.

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0