Kräftskiva,kalas,utekväll och mys med mitt älskade gudbarn

I fredags va jag ju på Rockbaren med Ylvelen & co. Hade jätte trevligt.
Träffade inga fler jag kände men massa annat konstigt folk.
Bl a en kille som verkade tappat alla hjärnceller när han fick i sig alkohol.
Kom in efter att ha rökt, så säger en kompis att den här killen är lite aggresiv så dom vågar inte be honom gå fr bordet. Och killen börjar snacka om att vi ljuger eller nåt.Fattade aldrig vad han menade. Sedan säger han att vi måste akta oss för Anders Breivik. Då svarar jag att vi inte behöver oroa oss för honom just nu, eftersom han sitter inne. Då säger han: Vem är det som står där då? Och pekar bakom mig. Knappast Anders Breivik svarar jag och han mumlade något som lät grinigt. Jag gick och berättade för vakterna att han kändes för full och väldigt hotfull.Dom hämtade honom och troligtvis kastade ut honom. Kan inte minnas att jag såg honom något mer.

Igår så fyllde min mormor år. Så jag och min bror åkte dit och hälsade på. Eftersom vi inte ringt och sagt att vi skulle komma så blev hon glatt överaskad.

Efter det så bar det av hem till farsan så jag kunde göra mig iordning innan jag gick bort till kräftskivan.
Hade jätte trevligt, men va ledsen över att Gibson va tvungen att jobba. Så han kom aldrig.Mer än att han hämtade mig så åkte vi hem ihop.

Idag gick jag upp tidigt, för att åka til Göteborg och umgås med världens sötaste Fjanthon.
Så vi har busat och hälsat på farmor en stund medans Big Mac fixar i sin nya lägenhet. Nu ligger goingen och sover middag, så då passar jag på att sitta här.


                                                                           Ha en bra dag!
                                                                                Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0