Hoppas helgen varit bra

Min helg har vart slapp. Igår hälsade jag på min far och spelade lite Wii mot min bror och hans kompis. 
Sedan bar det av hemmåt för en lugn kväll i soffan med god mat och Heroes.

Idag har vart en slappis dag. Har varit super trött. Blev pizza till middag.
Och snart blir det bingo.Och lite fler avsnitt av Heroes, som jag inte följde när det gick på tv. Såg något avsnitt då och då. Hittills är första säsongen bra. Men känner på mig att den kommer att spåra ur lite längre fram. Som alla amerikanska (även vissa svenska) serier gör. Man avslutar inte seriern när man borde göra det.
Lost är ett bra exempel enligt mig. Men inte enligt dom som kollat klart hela serien.

En serie ska ha ett slut redan innan man börjar filma, tycker jag.
Är det meningen att det bara ska vara 3säsonger, så ska det bara vara det.


Men nu börjar bingolotto.
Good Luck till er som spelar.
Men håll er borta fr bilen och färgfemman. För det är mitt!

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0