Sjuka drömmar man kan ha då

I morse drömde jag något himla konstigt. Vaknade jätte ledsen.
Vad drömde jag då? undrar ni då.
Jo jag drömde att jag hade byggt upp en camping eller liknande. Och skulle la ha invigningsfest. Kom massa folk jag kände, men så kom det några jag inte kände. Dom va helt psyko och förstörde hela campingen.
Dagen efter när jag gick till campingen va det poliser mm där och allt jag hade byggt upp va helt förstört.

Sen undrar jag lite hur hjärnan fungerar. För innan festen urartar så sitter jag och myser med en gammal klasskamrat fr grundskolan, som jag inte träffat på kanske 8år eller nåt. Sen va även en annan klasskamrat där. 
Kändes som denna drömmen skulle föreställa dåtid och inte nu eller framtid.

Ja, man kan drömma himla konstiga drömmar ibland.

Nu ska jag plocka lite här hemma.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0