Skönt

Min kärlek ringde precis för att säga att han är påväg hem redan. Alltid lika skönt att ha hem honom tidigare.
Idag har jag inte gjort hälften av vad jag borde. Men jag har iaf tvättat och gått till affären och köpit mjölk.
Jag är inne i en mjölk period nu. Dricker massa mjölk. Mycket gott tycker jag.

Idag ska vi käka hamburgare tänkte jag. Med taco-hamburgerbröd.
Kanske man skulle köra med taco sås med, fast det blir nog för mycket.

Nä nu ska jag spela lite mer Zelda.
När man tror att man närmar sig slutet så får man veta att man bara kommit halvvägs i spelet.
Zelda är grymt kul att spela. Historierna i de olika spelen är roliga att följa. Men det bästa är problemlösningarna.
Nintendo ser till att använda alla funktioner som deras konsoller har. Grymt kul.


För er som inte läst på fejjan så har jag slutat röka nu. Känns än så länge inte så svårt. Även om jag är sugen på en cigg. 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0